click here

Sayang....

sayangku,
kamu tahu bahawa aku amat sayang pada kamu,
kamu tahu juga bahawa aku juga sgt cintakan kamu...

kasihku....
ku tahu kamu x mahu kamu di luka,
begitu juga aku xmahu dilukai,
kita berdua sama, 
tidak mahu lagi disakiti,
maka semarakan lah perasaan cinta hati kita ini,
bukan takat disini, tapi disetiap sisi...

cintaku..
Renunglah mata ku..
dekatilah hatiku..
rasailah jiwaku..
Lupakan sekalian disekitar kita, 
kerana ruangan ini.... 
hanya untuk:-
aku dan kamu


Hanya aku cintakan kamu sayang..




Aku cinta+sayang+kasih+rindu pada mu...
suka tak?

8 Response to "Sayang...."

  1. Money Plant Deco says:
    May 20, 2009 at 12:58 AM
    This comment has been removed by the author.
  2. eryn traveller says:
    May 20, 2009 at 3:16 PM

    masyaallah...bwk2 ingt tuhan dik..azab kat neraka tu ingt2 sket dek

  3. BadekGonzalez says:
    May 20, 2009 at 4:23 PM

    arang..p[esal macam aku rase ko cakap nama aku?
    kan die ada name dia
    pesal ko pakai dek?
    tu nama aku r bangsat!!
    ..
    ok, back to author..
    hohoh..cinta
    aku xtaw nak cakap ape pon lg
    terlalu...
    owh!
    mak malu!
    ohh!
    i lap u tu lah!
    hahaha

    -peace-
    live long n prosper

  4. Mohd Azlan says:
    May 20, 2009 at 5:00 PM

    iyo lah pak cik....

    but actualy....
    its just a picture...
    haha..

  5. Ninja Padang Kota says:
    May 20, 2009 at 6:34 PM

    hehe. aku pun ingin sayang2 jugak. ;p

    eh gambar tangan je? muke takde?

    hehe

  6. arang67 says:
    May 20, 2009 at 6:36 PM

    dik tu untuk si dota neh..
    yang dek tu memang untuk ko badek..sial jerr...
    tampar bontot ko kang..
    .....

    ok,back to author
    commet first tu yg deleted tu dia tulis per?

  7. Mohd Azlan says:
    May 20, 2009 at 8:14 PM

    its just a picture..
    so itu je la yang ade...
    tempat laen x dak..

    comment atas skali tue aku pun x taw, aku pun x sempat bace..

  8. King Of Single says:
    May 21, 2009 at 12:43 PM

    ayo mak..mau pgsan...
    haha xtaw aku rase nk tgelak..tipu.
    aku da glak pon hahaha
    manyak puitis ha ko ni..

    mane pic orgnye..ltak r skali
    aritu marel da ltak...

    err putih tgn??
    haha

Pages