click here

No Post, No Story..




Beri Sekali terima banyak kali dengan E-Jariah.Net!!Klik disini untuk memulakannya!!



RAHSIA MENDAPATKAN PULANGAN YANG BERGANDA TANPA HENTI!! SUNGGUH HEBAT!!

Apabila anda menyertai program ini (dengan pelaburan yang begitu kecil untuk sekali sahaja iaitu RM50…lebih murah drp bayar Astro setiap bulan!), anda akan meletakkan diri anda di tempat yang kelima.
Seterusnya anda akan memiliki website yang serupa tetapi diatas nama anda sendiri (lihat dalam kotak hijau di bahagian paling atas..."Laman web ini milik"..(nama, no kontek dan email anda akan berada di sini). Sekarang anda boleh mula melakukan promosi untuk menggandakan pelaburan anda.,
Di bawah ini saya berikan contoh keupayaan menggandakan pelaburan anda...

Kita ambil langkah yang paling mudah terlebih dahulu. Ajak 5 rakan terdekat anda utk menyertai program ini. Sekiranya anda berjaya mengajak 5 rakan anda, anda telah balik modal. (setiap seorang membayar RM10 ke akaun anda – 5 rakan x RM10 = RM50)

Kemudian, jika setiap seorang dari 5 rakan anda tadi melakukan perkara yang sama seperti anda (semua pasti nak dapat balik modal kan??), hasilnya akan jadi begini:

5 rakan anda menyertai x RM10 = RM50 (anda di level 5…dah balik modal!!)

5 rakan anda ajak 5 rakan mereka = 25 org x RM10 = RM250.00 (anda di level 4)

25 org ajak 5 org baru = 125 org x RM10 = RM1,250.00 (anda di level 3)

125 org ajak 5 org baru = 625 org x RM10 = RM6,250.00 (anda di level 2)

625 org ajak 5 org baru = 3,125 org x RM10 = RM31,250.00 (anda di level 1)

Ini bermakna, jika setiap orang mengajak hanya 5 rakan mereka sahaja, anda akan menjana pendapatan keseluruhan sebanyak RM39,000.00!! Hebat bukan?? Dan semua yang menyertai program ini di bawah anda juga akan berupaya memperolehi hasil yang sama seperti anda dengan hanya melakukan perkara yang sama sepertimana yang anda lakukan. Bukankah benar ini konsep jariah…kita saling membantu sesama kita, dan sama-sama menikmati hasil yang lumayan??

Contoh di atas hanyalah jika seorang cari 5 orang sahaja…cuba anda bayangkan sekiranya anda berjaya memperolehi lebih ramai untuk menyertai program ini. Bukankah begitu ramai pengguna internet di Malaysia hari ini. Berapakah pulangan yang mampu anda perolehi??

Bagaimana nak cari orang???? Saya pasti inilah antara soalan yang bermain di fikiran anda sekarang ini. Sertai forum e-jariah, kerana di sana terdapat pelbagai maklumat tentang bagaimana caranya untuk memperhebatkan promosi anda.
Banyak promosi = Banyak dapat kawan = Banyak pulangan!!

Jangan berlengah lagi!! Jadikan diri anda sebagai VIP bersama E-Jariah dan anda boleh bermula untuk menjana pendapatan yang hebat. Jadi Sila layari :-

http://www.e-jariah.net/qazputra suka tak?

0 Response to "No Post, No Story.."

Pages