click here

Luahan kata hati...


Sayang..
andai hatimu terluka, aku lah penyebabnya..
andai hatimu terguris, aku lah puncanya..
andai hatimu kecewa, aku lah datangnya..
andai hatimu sedih, aku lah pesalahnya...
ia terjadi kerna lekanya aku berbicara...

tapi sayang..
bukan diri ini sengaja menyakiti mu..
bukan diri ini suka melukakan mu..
ia berlaku tanpa aku sedari..

namun sayang..
aku tetap menyayangi mu..
aku tetap merindui mu...
aku tetap menyintai mu...
kerna kaulah kekasih hatiku...

duhai sayang....
takkan ku biar kau bersedih...
takkan ku biar kau menangis..
takkan ku biar kau terus terluka..

sayang...
perlahan- lahan ku tenangkan mu..
beratur - atur ku susun jari ku...
semuanya kerna satu perkara...

Maafkan kesilappan diriku...
bukan maksud hatiku berbuat begitu...

Hanya aku cinta pada mu.........

p/s: aku sayang die...
suka tak?

2 Response to "Luahan kata hati..."

  1. RaRa says:
    June 15, 2009 at 9:51 PM

    wah2...

    luahan hati kamu ye alan??
    kamu selalu wat awex kamu sedih ker..
    hu...

    agak jiwang lorh..
    ta pe2..
    mesti syg kamu suke dgr ayt cmni
    weeee ;)

  2. arif hasnan says:
    June 17, 2009 at 1:28 AM

    mamat jiwang ni tak habis2
    ade je
    bisnes skrg macam ne?

Pages