click here

One Drop Perfume

semalam mak tgk WHI kat tv3...
org dalam tv kata die jual benda
nie untung sampai 50k sebulan,
aku bukan x percaye, aku tahu tue mmg betul...

2 3 ari b4 aku dapt tahu mane nak amek supplier..
cakap kat mak, mak kata xpayah jual la.. x untung..
then pas tgk whi tue mak kat untung g la jual..
Mak kasi modal...

aku pun pk kan semula..
ble tanye bdk2 kolej,
tiap kolej dah pernak org jual..
tapi diorang tampal fleyer je..
tak tahu la bergerak ke x..

aku bincang ngan wany(share patner)
die kata pun macam tue..
takut xde orang nak beli...

cara aku nak jual,
aku bli 1 buat sample,
then runner amek order,
1 week aku kumpul amek order n deposit..
then aku g amek barang, pastu deliver..

tp akan berhasil ke??
korang tlg bagi pendapat..

HARUS AKU BUAT BuSINESS INI atau tidak.. suka tak?

1 Response to "One Drop Perfume"

  1. annur razali says:
    July 1, 2009 at 10:11 PM

    jika rasa ia sesuatu yang betol dan anda besemangat mengenai-nya, then, go for it, take the risk, if not, back down.

    x membhantu eh, ahah, maap

Pages