click here

Kekejaman Dokter GiGi..



beberapa bulan yang lepas..
gigi rase x selesa..
so niat dia hati nak g jumpe dokter gigi..
nak cek gigi sane sini..

So ari nie g la outing g klinik gigi..
aku pun kata nak dokter...

LAN said:-
"sy nak cek seluruh gigi sy,
so dokter cek, 1 by 1... all of them..

Dokter said(sambil cek):-
"ok,Mmm.. ade 2 lubang kecil n kne cuci.."

Nie kali pertama ngan beraninye g klinik gigi..
sebelum nie, xmau g.. takut jarum... huhu..
dokter pun mula tampal.. rase geli2 nyilu2 sikit..
ohw.. xpe la nie.. x skt kot.. haha..

bila die nak cuci..
pergh.. gle arh.... tuhan je yang tahu..
Mane x, dokter kata cara aku berus gg salah..
then dah sejak dari skolah rendah last gg dicuci..
pergh.... SAKIT + NYILU + AH!XTAHU NAK KATA RASE APE LAGI..


Separuh jalan dokter stop,
die g kat pesakit sebelah pulak..
time aku rase loya2..
duduk xkene.. baring pun x kene..
last2, aku rase nak muntah..
NAH!! amek kau dokter(tp xkene die pun)..
akak nurse bagi bekas nak muntah..
haha macam taw je die tue..

Dokter kata u xboleh tgk darah ke??
setahu aku, aku x kesah pun tgk darah...
cume pk2 balik, aku rase aku xleh kene...
xleh kene alatan2 dokter nie..
nnt loya+rs khayal2+rs nak pitam..

lepas kembali reda,
dokter pun teruskan kerje die di GiGi aku..
setelah selesai.. macam biasa lah..
dgr dulu nasihat dokter...
then beli segala ubat yang dokter suro..
then pay my bill N go back to UiTM... suka tak?

5 Response to "Kekejaman Dokter GiGi.."

  1. arif hasnan says:
    August 6, 2009 at 4:57 PM

    ala,gigi je
    chill la
    nanti takde gigi boleh pakai gigi palsu apa

  2. Mohd Azlan says:
    August 6, 2009 at 6:08 PM

    haha.. taw xpe..
    hehe..

  3. Farah Ain says:
    August 8, 2009 at 3:43 PM

    haha..
    takut jumpa doktor gg yer..

    kui3 ;p

  4. Mohd Azlan says:
    August 9, 2009 at 12:16 PM

    ey..
    mane ade takut la..
    cume dokter tue yang x takut
    ngan kte...

    hahaha..

    =P

  5. King Of Single says:
    August 19, 2009 at 2:57 AM

    adoyai...
    ape cara ko gune nk berus gigi ni..
    tu r bz bisnes je..smpai gigi pon da x terjaga haha.
    dah dah..tua sok macam full lg plak kan
    xyah berangan ler

Pages