click here

1st paper yang mengecewakan

tgk tajuk pun dah tahu...
knp selalu time kami je macam nie??

time kami la nak tuka soalan..
time kami la soalan susah...
time kami la soalan xde repeat dari pastsem..
time kami la soalan nak uji minda...
time kami la soalan xde dalam notes...

DL? masih punya harapan???? suka tak?

3 Response to "1st paper yang mengecewakan"

  1. King Of Single says:
    November 6, 2009 at 9:45 PM

    aku pon same gak susah soklan smlam 255..bank soklan tukar sume sbject ke ek..
    aku xmo repeat...huaaa

  2. annur razali says:
    November 6, 2009 at 10:21 PM

    sama macam aku

  3. Mohd Azlan says:
    November 7, 2009 at 6:40 PM

    to annur
    tahu xpe.. kecewa gile siut...

    to ekyn..
    ni mayb first tuk ko, tapi tuk aku dah 4 kali jadi...
    sume nye aku dapat C..
    tapi ramai yang repeat

Pages