click here

serabut

dah sampai mase...
dulu aku disana...
sekarang jauh beza...
aku dulu xerti berbicara...
sekarang diam lagi rupanya...
aku dulu lidi..
sekarang dah pergi dari seblumnya..
yang dulu nya dikata xlihat..
yang sekarang entah apa nak..
aku dgn penghuni dunia...
yang pernah dminx x berpulang aku mohon ampun..
yang pernah diapi mohon dilupakan..
yang xsalah apa2 jgn lagi di igt..
lebih lagi aku suka buat..
aku suka makan, tapi ade ke had nye..
aku malas nak berbicara ape..
aku xnak berkata ape..
tapi aku selalu dikalangannye..
buat la apa saje yang aku suka..
aku buat tapi aku yang rase?
ape benda sume nie?
kenape perlu aku...
bila 9 juta dikatakan 1..
bagaimana pulak hendak dibilangkan 7?
cuba mengiran,, jumpe ke jawapan nye?
bila lagu didendang...
telinga sedap macam rendang...
bila swinggum dikunyah byk kali..
masih rase ke gula industry?
kenape ngan post ini?
dah name pun serabut..
yang kau bace kenape??
aku pun xcakap x suro bace..
ekut suka...
nama pun ruang kretivi...
jadi keretif kah aku?? suka tak?

1 Response to "serabut"

  1. annur razali says:
    November 10, 2009 at 7:42 PM

    agak kreatif. :)

    dah, jangan serabut. tak mahu.

Pages